SKREBI É SÁBI

Skrebi é sábi ma bu tem ki sabi skrebi. skrebi é liberdadi di pensamentu. Bu podi skrebi kuze ku ta pensa, kuze ku sta pensa na hora. Skrebi é porlongamentu di pensamentu. ma au kontrariu del ke livri, na skrebi podi ser difisil di konstrui ideia izatamenti sima nu pensa. Saber mais...

domingo, 28 de agosto de 2011

PRIMERU AMOR


171. Primeru Amor

n'ta kredita
na primeru amor
n'ta kredita
na kel sentimentu

n'ta kredita
ma mi ku bo
ben pa fika
pa tudu tempu

foi amor ki n'xinti
des kel dia
ki mi n'odjabu
na nha frenti

na pensamentu
e mi ku bo
na nha ladu
kontenti

ami e dodu na amor
dodu na amor
trazi bu vida
pa nha vida

e so bu amor
foi bu amor
da sentidu
na nha vida

bu surizu bonito
mostram
ma mi ku bo
nu tem vida pa frenti

nha amor pa bo
fazem xinti nosenti
ta ri di repenti
ta pensa na bo

li dentu ta xinti
txeu sentimentu
di sabura i di dor
di friu i kalor

por isu

oji nta kredita
ma kel primeru
foi amor di verdadi
fazem xinti sabi

toka bus labios
trazem sabor
di felisidadi
na um beju furtadu

nha poku idadi
fazem pensa
e bem pa dura
pa iternidadi

n'ta kredita
na primeru amor
n'ta kredita
na kel sentimentu

n'ta kredita
ma mi ku bo
ben pa fika
pa tudu tempu

ami e dodu na amor
dodu na amor
trazi bu vida
pa nha vida

e so bu amor
foi bu amor
da sentidu
na nha vida

Sem comentários:

Enviar um comentário

Diz-nos o que pensas acerca disto.